HAHAHAHA

Blev plötsligt glad när jag såg dom här, helt otroligt!



"kolla, det är nån som är skjuten i huvet därborta!"  "ska vi kolla?" "yeeeaah!"

"berätta vad du gjorde med flickan!"  "..jag tror det var en kille"  "Berätta vad du gjorde med Killen!"





"jag har alltid velat spela blockflöjt, men det går inte så bra"

"Han är så sjukt utsatt i sin sjukdom, som gör att han inte kan ha en gurka på huvudet"

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH  fyfan vad jag och johanna har garvat!

Kommentarer
Postat av: fanny

hahah, seriöst jag typ dör när jag ser dom där! har träffat killen som säger ''kolla, det är nån som är skjuten i huvet därborta!'' och pratat i telefon med mikael! så awesome videos alltså, dom är typ mina idoler x)

2010-08-31 @ 20:13:58
Postat av: amanda ask

haha jaa han brunhåriga är tilsammans med min kusin, så jävla roliga dom där, he he! ^^

2010-09-05 @ 14:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0