All I Need Is You



Var ett tag sen jag bloggade känner jag. Fast blogg.se har dampat en del, så jag har inte orkat.

Så vad har jag hunnit med då? Varit i Östersund och spelat USM Steg 2, där vi tog oss vidare till steg 3 efter 3 raka vinster, grymt skönt! Sen fick jag ett megastort blåmärke på ena knät så jag knappt kan gå, men det är väl en väärdslig sak!

Och kan ju säga att Emil är typ, bäst. Nu när vi har fått det klart för oss ska jag dra mig mot soffan, där jag kommer vara liggande hela dagen och titta upp i taket. Nä, jag skolkar inte, mår bara äckligt dåligt, blöder näsblod varannan timme känns det som, och ja, mitt knä är ju knappt användbart. KUL

MEN PUSS OCH KRAM KÖP EN BANAN

bra låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0