When I'm feeling sad and grey, can you make it stop?


så sockersöt!


Idag var en bra dag. Bra openingline va? Hihi nä men, har kollat handboll, och varit med min fina. Vi har typ, kollat på Barbie Rapunzel (lovar att det var han som ville se den.....), och på Grynet också, så sjukt bra liksom! Haha, sen har vi bara myst på, och tryckt pizza med, ovanligt att jag inte orkar en hel.. 

Babblar på om allt och inget känner jag. Jajaa, imorgon blir det då att vakna tidigt för att baka lite, ska nämligen stå på skyltsöndagen med min klass och sälja hamburgare och nå fika som då JAG bakat, missa inte det om ni ska in till stora Bodentown imorgon! 

Tror att jag verkligen måste gå och lägga mig nu, så jag orkar upp imorgon!
PUSS BABES


och här får ni en bra låt också, lite småkär i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0