White light moment






Sen Idol i fredags dåå. Jag fick sitta typ nästan bakom en sån där stor sak dom har kameran på, så var lite svårt att fota, och det här var de närmsta bilderna så, jag orkar inte ta nå fler som jag måste redigera, blev typ inga bra bilder ändå.

Och igår var jag med sötaste Emil aka Plutten aka Elliott aka Totte osvosv, vi typ, myste på hemma hos mig först på dagen, sen åkte vi till Luleyo, åt på max, vad annars liksom? Det var kokta pommes frittes om nån frågar.
Haha nä men, sen såg vi bio, typ The Social Network som handlar om Facebooks skapare osv, den var typ bra, även fast jag inte fattade något, haha. Men det är väl inget oväntat skulle Linnea sagt. Jaja, har kommit fram till att Emil är bäst, och jag tyker åm han jetemyke, underbar.

Just nu, är jag bara grymt less och sur, min mage är helt konstig och jag mår jätteilla och det känns som att det är en kniv i magen typ. Så vet inte hur mycket jag kommer få spela på SM heller. Kul ens.

Känns som att jag skrivit alltför mycket onödig information, så jag ska lägga mig på min säng och se nån dålig film, pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0