mm emil yä jossan

tjobre sockertoppar!
Är på bättre humör nu faktiskt. Även fast det känts som att jag har haft feber hela dagen och även stört ont i magen, har jag skrattat mer än på ganska länge. Det blev ju inte bättre i magen direkt, hehe. När jag kom hem, hängde jag tväätt. Och dunkade musik som aldrig förr. Typ. Lite happyface blev man då!

Haha, men ikväll är det tänkt att jag ska träna, eller ja, köra fys för mage och rygg, kanske passningar osv, förhoppningsvis bränner man lite fett!

Och imorgon is The Day with a big T and D. Nä skoja, men ska till ungdomsmottagningen och äntligen stoppa den förbannade mensvärken. Förhoppningsvis iallafall, men man måste ju prova!

mm ahmed yeah ahmed, nu ska jag gitta mot kylen yä!

PUSS 




Kommentarer
Postat av: julia

taack, men det är du som är snygg hörru!(:

2010-10-12 @ 22:33:49
URL: http://juliamattssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0