flyger iväg som ett pappersflygplan

cutieeeeees
Ojojoj vad jag är kär i mina b-rudar i Trångfors f95-96. Äppelbasketstraffar mot en spegel (HAHA), tagg till ACDC, galet discodansande, oändligt många skratt, härliga människor, glädjetårar, avgörande straffläggningar(!), glada och lite mindre glada deeptalks och en massa, massa fotboll. Helt underbart bra helg, och den kunde inte ha kommit i ett bättre läge. TACK BRUDAR, NI ÄR AWESOME!

Sitter och ser EM i friidrott och Emma Green har precis tagit silver, ASBRAAAA! Haha, men jag saknar faktiskt friidrotten grymt mycket, måste nog ta mig till Björknäs nån dag och träna, iallafall spjut och starter. Om ni ville veta menar jag ;-)

Känner att jag inte vet vad jag ska skriva mer och ja,

Kommentarer
Postat av: LINNET_96

JAG SÅG UT SOM EN BAJS och DU SKA INTE SÄGA NGT :o

bestisfestisvennis <3

2010-08-02 @ 14:11:21
URL: http://linneaabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0