inget att göra = lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: typ, emil? haha
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: checka in fb
Det sista du sa högt: HAHAHAH
Det senaste någon sa till dig: kom ner nu!
Vad har du druckit idag: juice, vatten
Vad var det senaste du åt: korv och makaroner (y'
Vad var det senaste du köpte: hmm.. kommer inte ihåg :o
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: kallt
Godaste glassmaken: b&j half baked
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaa, vet inte riktigt
Sover du tungt: beror på
Drömmer du mardrömmar: jiess
Trivs du med ditt jobb: -
Favoritklädsel: mjukisbyxor♥
Favoritlåt just nu: typ, Heaven Nor Hell eller ja, Volbeats låtar
Vad ser du om du tittar till höger: resten av mitt rum
Vad gör dig glad just nu: musik
Vad ska du göra härnäst: ingenting
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött, hungrig 
Favoritgodis: vet inte, jorgubbsplattor? mmmmmm
Kläder just nu: målarkläder
Sommarplaner: vet inte, så länge kvar
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument:
inte de
Morgon eller nattmänniska:
Natt
Vad är viktigast för dig: kanske, musik? det som hjälper mig typ
Är du kittlig: ingen kommentar
Snarkar du: när jag är förkyld tror jag :o
Stjärntecken: oxe
Äckligaste insekten: kackerlacka, usch
Längtar du mest efter just nu:
en kraaam
DAGENS

Klädsel:
underkläder, målarskjorta, nå byxor 
Frisyr: utsläppt
Låt: Princess - Jay Kay
Tv: hmm..
Vill ha: en kram
Vill inte ha: tråkigt
Tråkigaste: Att vara ensam 
Roligaste: emil hahaa


SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: jag vet it

Såg dig gråta: vet inte, typ hela laget, haha?
Fick dig gråta: hjärnskakning, eller ja, obehaget
Du gick på bio med: jesper

Du gick på stan med: några coola
Skickade ett e-mail till dig: nån
Skickade ett sms till dig: oscar :)
Ringde dig: emiiil
Skickade ett lunarinlägg till dig: inge lunar
Skrev till dig på msn: jesper
Du var med: mig själv


EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Att bli ensam, bli instängd nånstans och it komma ut haha, åska, mörker
Vart vill du gifta dig: vet inte
Varit kär: jo
Har du ett jobb: Nej
Gillar du att ha folk omkring dig: oftast
Är du ett hälsofreak: ne
Är du ensam nu: Jo
Låtar som fastnar i ditt huvud: de jag börjar sjunga på, haha!


FAVORIT:
Rum i huset:
vet inte
Typ av musik: det mesta, lite blandat
Månad: juli
Mat: kinamat, tacos, max hehehe 
Dricka: coca cola vanilla
Godis: Choklad, jorgubbsplattor
Film: Remember me tror jag


DE SENASTE 24TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit:
Nej
Köpt något: ne
Varit sjuk: ne
Sjungit: haha ja
Sagt "jag älskar dig": nej
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: nja, nä
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: jiess
Kramat någon: ne, eller kanske pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0