I COULD HOLD YOU FOREVER

Hej på er! 
Jag sitter faktiskt hemma i mitt hus helt själv. Gårdagens länsmatch slutade med att jag fick åka ambulans till akuten och spendera 4 timmar där med nack-kragen. Inte skönt. Men det var bara musklerna i nacken som fått sig en smäll, och ledbandet i axeln var lite trasigt, inget farligt alltså. Så då blev det ju inget flyg till Stockholm för mig, utan jag åker idag på eftermiddagen istället, vilket kanske var ganska bra egentligen, för jag fick ju sova bredvid finaste emsi en natt till, hihi.
5 månader igår. Det har gått så fort, men ändå så långsamt. Det bästa med hela alltihop är att jag blir mer kär för varje dag som går. Blir aldrig less på min emsi, och han verkar tydligen inte bli less på mig heller, haha. Det finns ingen annan än han som kan ta hand om mig så bra. Gud, när han ler alltså. Blir helt varm bara av att tänka på det. Världens bästa Emil.

Hold You In My Arms - Ray LaMontage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0