USM STEG 2 I STOCKHOLM 2009

Jag och johanna sov överst i våran kupé, och vi kunde inte sova så:

Johanna: Ska jag berätta en rolig historia?

Jag: gör så

Johanna: Hmm.. Ska bara komma ihåg hur den är först.. Nu vet jag!

Jag: Men berätta då!

Johanna: Det var en gång en amerikanare, en fransman och en turk som skulle gå upp på ett berg. 
då kastade amerikanaren ner en endollarsedel. då frågade dom andra: varför kastade du ner den?  då sa amerikanaren: Vi har så många av dom i vårat land.  och så gick dom en bit till och då kastade fransmannen ner en baguette. då frågade dom andra: Varför kastade du ner en baguette?  då sa fransmannen: Vi har så många av dom i mitt land.


*Johanna tänker*   NEJJJ! JAG BERÄTTA DEN FEL!

Jag: eh okej? du suger hahaha

*Johanna berättar om historian och den slutade med att det var en svensk som slängde ner turken, "Vi har så många av dom i vårat land" hahahah  

Jag: Men vänta nu.. Det var ju inte ens en fransman med? HAHAHAHAHA FRANSMÄN OCH BAGUETTER!

Johanna: SE UPP FÖR FLYGANDE TURKAR OCH BAGUETTER!
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH, JAG DÖR

Kommentarer
Postat av: mykrutrök

HAHAHAHAHAHAHHA ÅH HAHAHHA kmr garva åt det här i veckor, kungligt!

2011-02-04 @ 17:00:06
URL: http://mykrutrok.blogg.se/
Postat av: eva

Johanna sicket busfrö!..

2011-02-04 @ 17:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0