YOU GOTTA LOVE BEING YOU


7 månader i fredags, lycka

Tjenare mannen!
Sommarlov nudå. Sköööööööönt! Fredagskvällen spenderades med Emsi, Vendela och Marcus i Bredåkeer, trevlans var det, borde hänga oftare tycker jag! Och igår spelade vi match i +30, varmt.. Men vinst blev det mot Alvik iallafall, 3-1! Vad gjorde jag efter det? Var med Emil såklart, vad trodde ni? Haha men, vi myste på, fixade lite av middagen, cyklade in till staden och köpte choklad och glass, cyklade hem, chillade, sov. Så nu har han åkt till Gällivare och om några timmar åker jag iväg till Piteå och spelar med div4. 

Cred till den som orkade läsa allt det där skitsnacket, yäää, PUSSS


Kommentarer
Postat av: Mackis

Det tycker jag! :)

2011-06-12 @ 22:13:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0