LÅT DET VA SOM I EN FILM


Jag hade en superfin födelsedag. Kvällen innan var väldigt fin den med, åh min Emil. Världens bästa kille!
Fick ju en massa fina saker också, orkar inte räkna upp men, jaja! Fick vara med världens finaste lag också, blir så glad av dom alltså. Sen avsluta kvällen med mannen i mitt liv, hihi. Käääääär chey om ni missat det!

Nåja, sen har jag bara haft det trevlans, kan även säga att jag åker till huvudstaden imorgon kväll och stannar där till måndag kväll, supermys! På tisdag är det en speciell dag också, you'll see!

Kommentarer
Postat av: julia

sv. jo jag vet.. men du får kötta där baki lite för mig också! puuusss på dig

2011-05-04 @ 20:45:49
URL: http://juliamattssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0