PLUTTEN EMSI LILLEN HJÄRTIS



Nu är det såhär att idag är det en väldigt speciell dag. Exakt 181 dagar har gått. Åtminstone ett halvår alltså. Sen du tog mig i handen första gången och förtrollade mig som bara du kan. När vi låg där bredvid varandra helt tysta och du bara höll om mig. Eftersom jag hade ansiktet nere vid din hals och bara drog in din Emil-doft såg du inte att jag log. Har aldrig haft ett så stort leende som då. Typ lyckligaste cheyen någonsin. Och även fast jag är så dålig på att visa dig det, så är jag det fortfarande. Har aldrig varit såhär kär någonsin, och mina känslor för dig tar aldrig stopp. Så älskling, snälla lämna mig inte, för jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Jag älskar dig. Bara dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0