TIDSINSTÄLLT

Senaste

Låt du hörde: Lipstick - Jedward (beroendeframkallande)


Film du såg: Remember Me

Mat du åt: Köttbullar och stuvade makaroner, mmmm


Kram: lizzy?


Puss: Emsi!


Känslan: glädjeeee, junseleeee


Resa: utomlands? kreta


Glädje: Emil

Dröm: Kommer inte ihåg..

Person du träffade: Mamma


Personen du pratade i telefon med: emsiii

Personen du fick sms av: samesame


Gången du åt 7-eleven korv: Tyyyp, aldrig?


Gången du var utomhus: En stund sen


Gången hela din familj åt middag tillsammans: förra veckan tror jag


Saken du köpte: godiis

Allmänt

Ska bli skoj: med junsele


Ska inte bli skoj att: vet inte.. plugga?


Sparar till: inget speciellt


Pålägg som gäller: hamburgerkött och gurka, mmmmmm


Önskar att jag var bättre på: inte trycka ner mig själv

Dagens dryck: mjööölk

Vad saknar du: emsi

Tre band/artister: Veronica Maggio, Volbeat, The Script 

Vad har du gjort idag: skola

Hur tidigt stiger du upp: I snitt halv sju


På helgerna: 9-10


Vad ska du göra ikväll: Städa trottoarer!


Hur många timmar sover du per natt: 6-8-10


Vem är snyggast i världen: Emil. Ni ska se hans rumpa, hihihihihihihihi


Vad är det för veckodag: Måndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: SSC

Favoritplagg i garderoben just nu: bra fråga

Längd: cirkus 163


Vikt: donno


Byter gärna garderob med: Kenza, Lisaplace


Byxa eller kjol: byxa

Senast utlästa bok: Baristas

Mitt rum kan beskrivas som: stort, vitt, stökigt, dammigt....


Mig själv med tre ord (just nu): trött, glad, emsisjuk

Jag tränar: fotboll just nu!


Jag ville bli när jag var liten: delfinskötare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0