HOPP ÄR EN ILLUSION ATT FALLA ÄR TRADITION


pippitröja♥♥


HEJSANHEJSAN!
Sitter här och lyssnar på en underbar röst, som ägs av ingen mindre än Jay Smith. Får rysningar av den här låten, så grymt bra !

Julafton var supermysig som vanligt, tycker om min släkt typ såhääääääär mycket, bäst. Efter kalle anka, julmiddag, julklappsöppning så satte vi oss och spelade en massa spel, var längesen jag skrattade så mycket!
Ska jag skriva upp allt jag fick? Svarar på min egen fråga och gör det hihihi

Xperia x8
Fjällräven jacka
Pippitröja
Adidasväska
9 nagellack
Presentkort på Bikbok, Smycka och Lindex
Snowboard + skor till den
Daniel Adams-Rays + Robyns skivor
12-pack med filmer
Godis
Dusch och hudkräm
Parfym
Smycken


tror inte jag glömt något nu, men jaja. Bild på allt senare iaf, supernöjd med allihop!


Och idag var jag med min plutt, lika mysigt som vanligt. Guud vad jag är kär alltså, helt sjukt. Typ smälter när han ler, blir varm i hela kroppen. Han är bäst, min plutt. Och som tur är så är han faktiskt min!
Puss hjärtat mitt, jag älskar dig mest :-) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0