SECRETS


ge mig sommar..

Är spyless på vintern redan nu, så kallt och mörkt och usch. Fast samtidigt ganska mysigt ändå, med julafton å så. Nästa vecka är julafton redan över, känns lite, som att det går för fort. Får mysa lite extra med julmusik och sånt nu då!

Och igår fick jag hjärnskakning på idrotten också, när vi körde den oerhört jobbiga och hårda leken Indiansmyg. ELLER?  Golf är typ farligare, ändå hamnar jag på bakhuvudet och ryggen. Jag måste seriöst träna på min balans. Haha men iallafall, åkte in på vårdcentralen, fick ligga där i ca 1 timme, sen vidare mot sunderby sjukhus och akuten där jag fick ligga i 2-3 timmar, kommer inte ihåg. Sen fick jag röntga halsblablabla, ländryggen och typ bröstkorgen eller nå sånt, eftersom jag har haft 3 hjärnskakningar tidigare. Men dom hittade ingenting, så jag fick åka hem igen, vid halv 7 ungefär, efter 4 ½ timme på sjukhus, dryyyygt. Och att ha nackkrage på sig, är typ det oskönaste som finns, skulle hellre typ sova på ett golv. Usch. Men jag mår bra nu iallafall, har bara ont i huvudet, nacken och ryggen, men det går ju över så, det är chiiiill med diiilll!

Menmen, väntar på hjärtat mitt nu, var ju tänkt att vi skulle vara med varandra igår, men det sket sig ju så, vi får mysa idag istället! Plus att vi varit tillsammans i en månaad igår också, min fina :-)


GER EN KAKA TILL DEN SOM ORKADE LÄSA ALLTIHOP, PUSSPUSS

Ps. Tryck på bilden för en grym låt.


Kommentarer
Postat av: anderz

kanske lite random men det är fett skönt att sova på golv ;o

2011-01-09 @ 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0