2oo9

alltså jag orkar inte börja ladda upp alla bilder nu, men det kmr väl nån gång, kanske haha.

Januari: kmr inte ihåg så mke, tävlade i friidrott i sthlm, var iaf med ebba, lisa, linnea, lantz och paulina också, vi hade det asbra då!

Februari: samma där, det jag kmr ihåg är att jag slutade vara med ebba lika mke som förut, och agnes bytte skola, it så bra månad iaf.

Mars: DM i Piteå, jag började prata med jesper, du är underbar hjärtat.

April: SUNDSVALL CUP! seriöst en av det bästa sakerna som hänt det här året, shit vad bra det var! 20de april, jag älskar dig!   sov hos linnea i luleyo, mys! åkte även på klassresa till göteborg den 29de,

Maj: där vi stannade till 4 maj tror jag. under den tiden hann jag fylla år också, chillit värre! för ett litet tag kändes vi faktiskt som en klass, menmen allt kan it vara perfekt.  fotbollen började också!

Juni: allt blev knas sista dagen på björns, sen skolavslutning. i slutet av månaden åkte jag till göteborg och tävlade, jag älskar göteborg för er som bryr er!

Juli: 4 juli. fyfan.
var med elvira några ggr. även linnea, lisaGN och hanna nån gång också. och spelade fotboll också, lulespelen var asbra, just fotbollen var inte sådär jättebra, stundtals iaf, men att vara med lisa, lotta och frida är ju it heller fel!

Augusti: jadu, vad hände då? linnea fyllde år, så jag, hanna och lisaGN åkte till luleå och firade henne, trevligt trevligt! skolan började också. ny skola. ny klass. SÅ JÄVLA BRA! jag vet it om det kan bli bättre, våran klass är lätt bäst, och jag är så glad att jag får vara med dom nästan varje dag, helt grymt bra känns det iaf!

September: skolan fortsatte vara höjdpunkten på veckan, just för klassens skull, och sen började handbollen också! och så fyllde agnes år, mysigt med tjejfest!

Oktober: kmr it ihåg vad som hände riktigt, men det var väl bra antar jag!  jag, linnea, lisaGN och hanna var till luleyo också tror jag!

November: blev tsm med carl.  typ, spelade handboll, och var på bio med lina, borde hända oftare, syster!

December: det tog slut med carl. mys med klassen då, och jul & nyår! en blandad månad helt enkelt.



jag vet att det är tråkigt utan bilder, förlåt för att jag är lat, men några bilder kmr det.












sådär, det kmr äldre bilder sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0