sköna citat

"When I get sad, I stop being sad, and be awesome instead" - Barney Stinson

"My name is dead because I killed it" - nigahiga

"When my time comes I wanna be buried face down, so that anyone who doesn't like me can kiss my ass." - Red i That 70s show

"Vissa kan inte sova när de druckit kaffe. Själv kan jag inte dricka kaffe när jag sover." Robert Gustavsson

"Man byter namn på negerbollar till havrebollar - vadå, är det roligare för en neger att kallas för havre?" - Babben

"Jag har sex lås på min dörr, alla på en rad. När jag går ut låser jag vartannat lås, för när tjuven står där och dyrkar alla mina lås så kan jag vara säker på att han alltid låser tre utav dem."

"I've never really wanted to go to Japan. Simply because I don’t like eating fish. And I know that's very popular out there in Africa" - Britney Spears


haha, grymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0