Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.



1. Jag har egentligen glasögon, eller ja, har linser nu, varje dag. 
2. Är rädd för mörker, åska och, att bli sårad.
3. Jag är typ beroende av Facebook. 
4. Jag lyssnar på musik typ sammanlagt 10 timmar per dag i snitt.
5. Jag önskar att jag kunde sjunga bra.
6. Jag är grymt osäker i mig själv.
7. Jag är ofta ensam, ibland skönt, ibland jobbigt. 
8. Jag tycker egentligen inte om att prata, för att det känns som att det jag säger inte är så intressant, haha.
9. Jag älskar alla i mitt fotbollslag, allihop. 
10. Min favoritfilm är nog Remember me och så serien One Tree Hill.
11. Känns som att jag förlorat flera riktigt bra vänner det här året, av olika orsaker.
12. Stadium Sports Camp är typ, det bästa jag gjort i mitt liv.
13. Jag vill flytta till USA efter gymnasiet, och jobba med film eller musik. 
14. Jag älskar min klass, hade inte kunnat bli bättre.
15. Jag önskar att jag kunde vara nöjd med mig själv.

Kanske inte allt för intressant, men kom inte på nå mycket att berätta om mig själv, så det blev det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0