Du gör min dag


Dagens bästa, utan tvekan!  Ni hittar hennes blogg hääär, puss på dig!



Förövrigt så somnade jag ifrån Emil inatt, när vi satt och snackade, med webcam på, VACKER SYN, eller så inte. Fick lite panik där när jag vaknade.  Sen har jag målat nå lådor och en hylla, jäättefina, men, det kom vääldigt mycket färg på mig också, woops. Haha, men nu är det färdigt iallafall och jag ska sätta in dom i det där bordet. 

Trevlig information men haha, på fredag blir det nog, så åker jag upp till Kiruna och träffar min efterlängtade Bea som jag inte träffat sen, midsommar? Så det ska bli sjukt kul, och så ska jag få se en massa handboll också, inte mig emot.

Ska ta tag i mitt liv nu (läs: kolla facebook)  så ska inte skriva mer, kanske kommer uppdatering sen, PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0