Svart, vitt och allt däremellan


biildbrist på datorn, kommer fler när jag orkar ladda den igen, snart.

Ja ni barn. Det var ett tag sen, 1 vecka sen faktiskt. Men jag har helt enkelt inte orkat, har varit i Kiruna hos Bea och sett massa handboll, sen typ, pluggat och varit med Emil aka Plutten. Typ det jag gjort hittills. Inte så intressant läsning iallafall. 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, ska på Idol i Luleå imorgon aaaaaall by my seeeeelf haha skojis, men fick en biljett av min superdunderunderbara kusin som hon vunnit, så jag är klad chej, samtidigt som jag är helt nere. Kanske inte får spela steg 2 i USM so då är i Östersund nästa helg. Tränat dåligt, på grund av mitt knä, och så tror jag har problem i magen också, för har ont hela tiden. Så jag vet inte. Jag är helt enkelt en liten mes, true story. 

Jaja, ska gå och fixa nån tvätt, sen umgås med min räddning. Musiken.

Lyssna på detta album. Om inte går du miste om nåt sinnessjukt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0