tjuvlyssnat.se

Kalmar

En kille ~14 pratar med sin mamma.
Mamman: Åt du något när du var i stan idag?
Sonen: Ja, jag köpte korv av en kines utanför köpcentrumet.
Mamman: En tjock eller en smal?
Sonen: Va?
Mamman: Ja, hur såg den ut?
Sonen: Jaha… det vet jag inte riktigt… ganska kort, lite tjock… svart hår. Alltså som en kines liksom!
Mamman: Men jag pratar om KORVEN!


 

Coop Nära, Nyköping

En mamma ~35 och hennes dotter ~5 står vid kassan. Mamman håller precis på att betala.
Dottern: Mamma, jag tycker om dig jäääättemycket!
Mamman: Åh, jag tycker om dig också älskling.
Dottern: Men jag tycker om RisiFrutti mer!


 

Buss 541 mot Vällingby, Stockholm

Tjej ~16 går på bussen och ber chauffören vänta en minut på hennes kompis som är lite sen. Tjejen kommer efter någon minut.
Busschauffören (sarkastiskt): Guuud vilken tur att du är i tid så att vi inte behöver vänta!
Tjejen: Tyst. Du jobbar på SL. Ni ska inte klaga på att någon är sen, när det är eran specialitet.


 

McDonald's, Göteborg

En manlig kund ~25 kommer fram till kassörskan ~20.
Kassörskan: Hej! Kan jag ta din beställning?
Kunden (som bryter starkt på engelska): – Kan jag få en cheeseburger with garlic dip tack?
Kassörskan : Den är tyvärr slut, vill du ha någon annan?
Kunden: What? Are you screwing me?
Kassörskan: No, but I wish I could…


 

Perrong, Stockholm

Två män ∼40 står och pratar.
Man 1: Nej, lyssna! Jag vill att du byter kalsonger och strumpor varje dag!
Man 2: Men…
Man 1: Nej! Det är din plikt! Det är inte kul att sitta bredvid dig, du luktar.


 

HAHAHA sitter och garvar för mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0