SIMPLY THE BEST


Nu är det såhär, att jag kommer vara utan Emil i 10 dagar, vilket betyder att jag kommer antagligen vara emo, eller iallafall inte skriva på ett tag, you never know.

Förut kunde jag tycka att det var lite överdrivet att skriva såna här saker på sin blogg eller ja, vad det nu är, "jag kommer dö om jag inte träffar honom på 1 dag" eller "jag ska aldrig någonsin lämna dig, jag vet att det håller". Okej, kanske inte såna saker, men ungefär. Fast, då visste jag ju som inte hur det är att vara kär. Kärare än någonsin. Och det känns faktiskt som att det kan hålla riktigt länge, haha. Och jag saknar honom direkt när han farit ifrån mig. För, Emil är mitt liv, bortsett från skola, träning och det. Han är min bästa vän, den som vet mest om mig, som känner mig allra bäst. Gud, det bara pirrar i magen när han ler. Eller när han sjunger för mig, pussar mig i pannan, håller om mig, drar ett dåligt skämt som han själv skrattar åt, haha. Ni får alltså helt enkelt stå ut med att jag alltid kommer nämna Emil i mina inlägg, på fb osv, för han är värd att veta hur underbar han är och hur mycket han betyder för mig. Jag är helt enkelt tillsammans med världens bästa kille.

4 månader idag, jag älskar dig : ) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0