BORN TO RAISE HELL


Har varit lite off med bloggen ett tag. Har knappt haft datorn igång faktiskt, så har fått lite annat gjort! 

Var på länsläger igår, sista innan Junsele, ska bli kul faktiskt, vi skulle på djurparken hörde jag, hehe.... nämen, kul ska det bli, men är väldigt nervös också, blööö. Sen myste jag på med emsi hela kvällen, vi är rätt bra på att äta kan jag säga. Men ska sluta, lovar!

Idag har jag grovstädat i mitt rum, möblerat om lite osv, behövdes verkligen! nu är det frreeessssshhhh.

Kommer snart börja skriva ovettiga saker, så ska sluta, bratackhej!
Nästan i klass med Wonderwall, är dennna

Kommentarer
Postat av: L

Jaha, tack Jossan! :D

2011-05-22 @ 16:21:02
URL: http://linnhalleforsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0