VISSTE NI ATT..


haahaha, liten bild

- Jag heter Ina och Lovisa i andranamn.
- Det jag tycker om mest av allt är Emil och maxmat, heh.
- Jag älskar att spela fotboll, men tycker själv att jag är rätt överskattad när det gäller talang.
- Jag har hållt på med friidrott, vilket jag slutade med, men ska antagligen börja igen.
- Jag är ofta rätt ensam, ibland skönt, ibland.. ensamt, haha.
- Jag är beroende av facebook, musik och Emil.
- Jag hade lätt velat kunna spela gitarr, men orkar aldrig prova ens..
- Wonderwall är min favoritlåt, kommer alltid vara det.
- Jag hoppas att det här blir en bra sommar, som jag alltid kommer minnas.
- Jag är rätt virrig av mig, glömmer saker fort osv, för det är rätt mycket som pågår i mitt huvud.
- Veronica Maggio är väl typ, en av mina största idoler.
- JACK SPARROW ÄR ASCOOL
- Nu kommer jag inte på något mer, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0